otrdiena, 2011. gada 29. marts

CCJ

Kad mani bērni bija mazi un mūsu budžets bija saspringts, es skaidri atceros to nelāgo sajūtu katru reizi, kad es biju pie pārtikas CCJ kases. CCJ mans piemājas veikals. Kamēr es gaidīju uz klientu man priekšā, es meklēju lietas savā grozā, lai redzētu, vai ir kāda prece, bez kuras mēs varētu iztikt. Es jutos atbildīga pamatot katru pirkumu, jo es zināju, ka CCJ čeka kopsumma būs augsta.

Ko es ar to domāju? Iedomājieties, ka pārdošanā ir neliela, skaista māja un cena ir ļoti pievilcīga, bet Jums nav iekrājumu tās iegādei.

Tomēr, pirms Jūs varat iegūt nepieciešamo naudu, to aizņemoties, iespējams, ka māja jau būs pārdota, un viss, ko Jūs varat darīt, ir noskatīties, kā Jūsu sapņu māja tiek kādam citam.

Ko es cenšos pateikt ar šo piemēru, ir tas, ka Jums ir ļoti reāla iespēja palaist garām daudz labu lietu dzīvē vienkārši tāpēc, ka Jums nav nepieciešamās naudas, lai izmantotu dažas patiešām labas iespējas.

Ja Jums nav iekrājumu, kad pienāk īstais laks vai iespēja, Jūs nevarēsiet to izmantot. Tomēr, ja Jūs izlemjat izmantot iespēju ar kredītu palīdzību, tas varētu radīt vēl lielākas finanšu problēmas un parādus.

Es Jums palīdzēšu, parādot, cik viegli ir sākt taupīt no savas personīgās grūti nopelnītās naudas. Ar šīm metodēm, Jūs drīz vien nonāksiet daudz labākā finanšu situācijā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru