ceturtdiena, 2011. gada 31. marts

Saņem aizdevumu

Ja Jūs saskaraties ar grūtībām izpildīt visas savas finanšu vajadzības mēneša laikā un meklējat piemērotu veidu, kā iegūt kredītu līdz Jūsu nākamajai algas dienai, Jums ir jāapsver pieteikšanās ātrajiem kredītiem. Mūsdienās šie ātrie kredīti ir ļoti viegli pieejami un daži uzņēmumi pat pārskaita naudu saviem aizņēmējiem vienas stundas laikā. Ātrie kredīti internetā šodien ir kļuvuši ļoti populāri, jo tie ļauj cilvēkiem viegli segt savus ikdienas izdevumus. Parasti aizņēmēji var saņemt kredītu līdz pat 500 - 3000 eiro apmērā.

Saņem aizdevumu vai sāc taupīt!

Daudziem cilvēkiem ir grūti ietaupīt naudu, tomēr es vēlētos dalīties ar dažiem vienkāršiem padomiem, kas varētu palīdzēt Jums atbrīvot vairāk līdzekļu, lai tos ietaupītu. Krāšana nav tik grūta, kā daži varētu domāt. Ir reizes, kad esmu dzirdējis no cilvēkiem, ka viņi nevar atļauties iekrāt. Šis apgalvojums ir tik tālu no patiesības un es paskaidrošu, kāpēc. Patiesībā, kā tas nākas, ka mēs nevaram iekrāt? Ja Jūs ātri izvērtētu savus tēriņu paradumus, Jūs būtu pārsteigts par to, cik daudz naudas Jūs faktiski izmetat vējā. Es veicu analīzi par saviem tēriņu ieradumiem un varēju noteikt, kur es varu ietaupīt vairāk naudas. Patiesībā, es iesaku veikt tēriņu analīzi katru ceturksni. To darot, Jūs varat labot sliktas tēriņu izvēles, pirms tās kļūst nekontrolējamas. Vairumā gadījumu, nekontrolēti izdevumi noved pie parādiem, parādiem, un vairāk parādiem.

Man jāatzīst, ka man ļoti patīk iegādāties jaunu apģērbu un apavus. Man tikai bija jāiemācās kā būt gudrākam pircējam. Ja Jūs zināt, ka Jums ir līdzīgs ieradums, izpētiet savu iecienītāko veikalu un lietas, ko Jums patīk iegādāties. Es zinu, ka ziema ir mans mīļākais laiks gadā, kad ģērbties moderni. Tāpēc es iegādājos visas ziemas preces no februāra līdz aprīlim. Ap to laiku, veikali cenšas atbrīvoties no ziemas inventāra, lai atbrīvotu vietu pavasara un vasaras kolekcijām. Tas ir nozīmē, ka es varu iegādāties savas iecienītākās preces par 70-90 procentu atlaidi. Neviens neteica apturēt iepirkties, vienkārši iepērcieties gudrāk.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru